Username:    Password:        Click Here to Signup     Forgotten Password
Main Menu
· Home
· Forum
· RWar
Chatbox
You must be logged in to post comments on this site - please either log in or if you are not registered click here to signup

=FDS=KingTiger
Loistava xD

=FDS=RayWave
=FDS=RayWave
=) paha.......http://www.youtube.com/watch?v=wvxihqDstSo&feature=player_embedded

=FDS=Rehtori0001
=FDS=PeaceHill
Juh... Se hollannin Codi-servu on pois päältä eikä enää käynnisty... GF:n servuun tulloo muutama slotti lisää (ehkä)

=FDS=Custi
zozoooo

=FDS=Jabo
No moro.. :)

=FDS=Jippo790
Moro Jabo pitkästä aikaa :-D

=FDS=lowsex
oho jabokin elossa :D

=FDS=Jabo
...

Poll

Miltä nyt tuntuu?

Ihan jees

Perseestä

ABABABABABABA!

This poll is restricted to members only

Votes: 84
Previous polls
GameFrame
=FDS= Finnish Death Squad
=FDS= Finnish Death Squad, Multigaming clan on perustettu 10/2005.
Pelaamme aktiivisesti CoD4, MW2 ja Bad Company 2:sta.

Nyt jo yli 4 vuotta vanhan klaanin on perustanut Mortal76, Piiska74, Tommy_FIN ja Pimppenfyhrer.
Olemme aktiivinen porukka joka etsii jatkuvasti uutta verta riveihin. Jos tiimipelaaminen kiinnostaa,
tule servereillemme, rekisteröidy sivuillemme ja hae jäsenyyttä Suomen ehkä suurimmasta ja kauneimmasta peliyhteisöstä.

Meidät löytää servereiltä:

CoD4: =FDS=Warserver IP: 94.75.230.118:28960

Battlefield Bad Company 2:

IRC: #=FDS= @ quakenet

Forums
=FDS=Clan :: Forums :: Klaani Asiaa :: Haluan Jäseneksi ( K -20 )

<< Previous thread | Next thread >>
haluan jäseneksi T : kortsu (HYVÄKSYTTY)
Go to page       >>  
Moderators: =FDS=Mortal76, =FDS=spun, =FDS=PeaceHill, =FDS=RayWave, =FDS=Puppe, =FDS=YaggePrkl, =FDS= 5ku74h
Author Post
=FDS=corebotR
Tue May 04 2010, 09:55AM

Registered Member #289
hyvää päivää elikkäs cortexi kortsu vois jopa tulla tänne heittää vähä läppää teiän kaa että mitäs jos kertoisin lyhyesti itsestäni.

Oikea nimi Lauri peli nimi ecorex / core / plus pari muuta

Cod4 tässä hakisin et sitä battlefieldii en oo hankinnu ku tuppaa kaikki vähänenki raha uppoo vähä muihi turhuuksii.

skilli on uber high+++ ja en saa koskaa naista( läppä oli ) varmaa skilli joku med tai päälle riippuu iha tuulest ja et oonko nukkunu.

entisiä claaneja : ReFLeX ja nGen

Tällä hetkelle olen sYn.TB mut se on enempi cb tiimi ja ovat toodella ei aktiivisia kaikki vaa mixailee joittenki kaa siel, et en tiiä miten tääl on nää cb jutut sun muut.

ikää on 19 ( tänävuonna 20, pääsen koht eläkkeelle )

Joo ja sen sellasta kait mä sit kertoisin pienen romaanin itsestäni

Elikkäs asun lahessa aika lähellä lowsexiä ja hänen kansaa monesti ryypätty sun muuta ( ja pilluaki hommannu herralle, viel mun vessassa .) Juhlin aika paljon tääl lahen yöelämässä et vklp saattaa olla etten ole koneella. Oon tosi rento kaveri ja sosiaalinen et tuun kaikkien kanssa varmasti hyvin toimee, ellet oo sit itteäs täynnä oleva herra/nainen joka leijuu kaikella nii sit me ei tulla juttuu. Kuuntelen ihan kaikkea musaa ja syön kaikkea ruokaa ja juon kaikkea alkoholia. Jos on lisäkysyttävää nii kysäskääs sitte täälä tai xfiressä

Xfire = ecorex

Ps ei oo camia xD

[ Edited Wed May 05 2010, 07:03PM ]
Back to top
=FDS=Batsku
Tue May 04 2010, 10:52AM

Registered Member #215
tuosta pitää heti mainita...jugelle pesää hommattu... hieno mies... tuommonen on oikeeta lähimmäisen auttamista..
juge, sulla on kans sana sanottavana!!??!!

juuh..cb:tä pellaa muutama muussa lössissä ja muutois sitte meän lössissä... ja ja ja mixejä sitä joutuu täälläki pelaamaan
ihan liikaa... mutta tuo oli hienoa kuulla että et oo hommannu päfää(turha peli)..

nii ja sitte asiaan... on kyseinen vässykkä pelannu meän kanssa matsiakin ja sielä ainaki ollu ihan kunnolla ja toiminu myös!!
Ampuu ko raiskattu mies.. sinne tänne ja osuu välillä..
omasta puolestani puollan, kova codi jätkä!

tsemppiä poijaat!

"On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
Back to top
=FDS=Kris
Tue May 04 2010, 11:28AM

Registered Member #367
Mielestäni asiallisesti täytetty hakemus Puoltoa pukkaa myös täältä, ja onhan se hyvä että codiinkin löytyy vielä pelaajia

* Kuti, kuti... muttei sillai homolla tavalla.."

AMD Phenom II 940BE, Asus M3A79-T Deluxe, Buffalo DDR2-800 8gt, XFX Radeon 4870 1gb, BenQ V2400W 24", Logitech G15/G5, Creative HS-900
Back to top
=FDS=lowsex
Tue May 04 2010, 11:34AM

Registered Member #131
höm corex ois kyllä hyvä lisä klaanille.....

vittu
Back to top
=FDS=Radikaalimato
Tue May 04 2010, 11:38AM
Registered Member #186
Missä näitä Codimiehiä oikeen sikiää..

" Elämä on kuin Turkkilainen pizzeria, koskaan ei tiedä mitä saa... "
Back to top
=FDS=corebotR
Tue May 04 2010, 12:13PM

Registered Member #289
=FDS=Radikaalimato wrote ...

Missä näitä Codimiehiä oikeen sikiää..

No saunalahdelta tietty !
Back to top
=FDS=rksi
Tue May 04 2010, 12:29PM
Guest
No helkuta hakemuksen osas täyttää ja alkoholi maistuu Jos imelä sulaa suuhun ja teit aamulla lämpimän kakan niin minä puollan!
Back to top
=FDS= Victorious
Tue May 04 2010, 03:06PM
Victory

Registered Member #89
eCoreX wrote ...

Oon tosi rento kaveri ja sosiaalinen et tuun kaikkien kanssa varmasti hyvin toimee, ellet oo sit itteäs täynnä oleva herra/nainen joka leijuu kaikella nii sit me ei tulla juttuu.

Minkähä takii me ollaa vihattu/ignorattu toisia täs jo pari vuotta

† R.I.P. =FDS= BF2142 Squad

Vikke v2.0 since 7/09
Back to top
=FDS=corebotR
Tue May 04 2010, 05:05PM

Registered Member #289
=FDS= Victorious wrote ...

eCoreX wrote ...

Oon tosi rento kaveri ja sosiaalinen et tuun kaikkien kanssa varmasti hyvin toimee, ellet oo sit itteäs täynnä oleva herra/nainen joka leijuu kaikella nii sit me ei tulla juttuu.

Minkähä takii me ollaa vihattu/ignorattu toisia täs jo pari vuotta

haha jaa en osaa sanoa ;D
Back to top
=FDS=Batsku
Tue May 04 2010, 09:49PM

Registered Member #215
juge, jätit kommentoimatta?!?!??!?!?

"On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
Back to top
Go to page       >>   

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF