=FDS= Finnish Death Squad, Multigaming clan on perustettu 10/2005. Pelaamme aktiivisesti CoD4, MW2 ja Bad Company 2:sta.
Nyt jo yli 4 vuotta vanhan klaanin on perustanut Mortal76, Piiska74, Tommy_FIN ja Pimppenfyhrer. Olemme aktiivinen porukka joka etsii jatkuvasti uutta verta riveihin. Jos tiimipelaaminen kiinnostaa, tule servereillemme, rekisteröidy sivuillemme ja hae jäsenyyttä Suomen ehkä suurimmasta ja kauneimmasta peliyhteisöstä.
Kun ton viimesimmän päivityksen jälkeen mulle ei o toi PKM oikee avautunnu. Ennen se oli ihan kungias pyssy. Nyt sillä ei oikee osu minnee. Ei kaukaa eikä läheltä. Onks kellää mitää ajatuksii.. muuta kun että " Tuu pelaa Projekt realityy ja lopeta se lässytys ". Johon mä sitte vastaan " Uiddu kun ei riitä konees muisti ". " Elämä on kuin Turkkilainen pizzeria, koskaan ei tiedä mitä saa... "
Eipä mulla muuta ku, että tuu pelaa project realityä ja lopeta se lässytys The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
Mee polven kautta makuulle. Aloita tulitus kyykystä ja jatka samalla kun menet makuulle. Ylös alas liike parantaa rekkaamista eli samalla kun ammut, tee nopeaa kyykkyyn ylös kyykkyyn ylös liikettä, samalla olet vaikeampi kohde viholliselle. Tähtää aina päähän, unohda muu vartalo, paitsi jos tulee jalka esiin seinän läpi. Pidä tähtäin aina pään korkeudella, jos vihu tulee nurkan takaa niin bang headshot refleksillä. Ammu lyhyttä sarjaa pitkällä matkalla. Elämä voittaa. Elämä 100 - Minä 0
Mee polven kautta makuulle. Aloita tulitus kyykystä ja jatka samalla kun menet makuulle. Ylös alas liike parantaa rekkaamista eli samalla kun ammut, tee nopeaa kyykkyyn ylös kyykkyyn ylös liikettä, samalla olet vaikeampi kohde viholliselle. Tähtää aina päähän, unohda muu vartalo, paitsi jos tulee jalka esiin seinän läpi. Pidä tähtäin aina pään korkeudella, jos vihu tulee nurkan takaa niin bang headshot refleksillä. Ammu lyhyttä sarjaa pitkällä matkalla.
ja erskalta löytyy sit kaikki tarvittavat kooodit jos nää hjyvät neuvot ei toimi Kyllä maksa kestää koko elämän