Username:    Password:        Click Here to Signup     Forgotten Password
Main Menu
· Home
· Forum
· RWar
Chatbox
You must be logged in to post comments on this site - please either log in or if you are not registered click here to signup

=FDS=KingTiger
Loistava xD

=FDS=RayWave
=FDS=RayWave
=) paha.......http://www.youtube.com/watch?v=wvxihqDstSo&feature=player_embedded

=FDS=Rehtori0001
=FDS=PeaceHill
Juh... Se hollannin Codi-servu on pois päältä eikä enää käynnisty... GF:n servuun tulloo muutama slotti lisää (ehkä)

=FDS=Custi
zozoooo

=FDS=Jabo
No moro.. :)

=FDS=Jippo790
Moro Jabo pitkästä aikaa :-D

=FDS=lowsex
oho jabokin elossa :D

=FDS=Jabo
...

Poll

Miltä nyt tuntuu?

Ihan jees

Perseestä

ABABABABABABA!

This poll is restricted to members only

Votes: 84
Previous polls
GameFrame
=FDS= Finnish Death Squad
=FDS= Finnish Death Squad, Multigaming clan on perustettu 10/2005.
Pelaamme aktiivisesti CoD4, MW2 ja Bad Company 2:sta.

Nyt jo yli 4 vuotta vanhan klaanin on perustanut Mortal76, Piiska74, Tommy_FIN ja Pimppenfyhrer.
Olemme aktiivinen porukka joka etsii jatkuvasti uutta verta riveihin. Jos tiimipelaaminen kiinnostaa,
tule servereillemme, rekisteröidy sivuillemme ja hae jäsenyyttä Suomen ehkä suurimmasta ja kauneimmasta peliyhteisöstä.

Meidät löytää servereiltä:

CoD4: =FDS=Warserver IP: 94.75.230.118:28960

Battlefield Bad Company 2:

IRC: #=FDS= @ quakenet

Forums
=FDS=Clan :: Forums :: Klaani Asiaa :: Haluan Jäseneksi ( K -20 )

<< Previous thread | Next thread >>
Jäsen hakemus... (Hylätty)
Go to page       >>  
Moderators: =FDS=Mortal76, =FDS=spun, =FDS=PeaceHill, =FDS=RayWave, =FDS=Puppe, =FDS=YaggePrkl, =FDS= 5ku74h
Author Post
varaosa
Sat Oct 10 2009, 12:04AM

Registered Member #319
Terve, FDS CLAN!

-Terve olen reilu 23v -vuotias pelaajan valinnan edustaja ja käyn pelailemassa ympäri suomea monellaisissa pelitapahtumissa, joista tällä hetkellä käyn LINK -tapahtumassa pelailemassa ja hengailemassa.

::Lyhyeesti ja ytimekkäästi::

-Olen pelaillut lapsesta asti monenlaisia pelejä, joten peli kuin peli kelpaa, eli pidän pelaamisesta...

-Pelailen tällähetkellä amatöörinä ja peli valikoimaani kuuluu melkein kaikki tällä hetkellä olevat lani pelit ja monia muitakin suosittuja lanipelejä.

-Olen vapaa pelaaja/sekapelaaja, eli pelaan kenen klaanissa vähän välillä, joten en ole valmis maksamaan jäsen maksua tästä syystä ja en ole valitettavasti työn puolesta ja ajan puolesta kovin aktiivi pelaaja tällä hetkellä, mutta jos klaanissa pelaaminen ja hauskan pito on tärkeintä niin sillioin ei pitäisi olla ongelmia tämän suhteen...

-Saavutuksia lötyy...

-Pelaan tehopc:llä kotona, kanettava lanella...

-En omista tällä hetkellä kovinkaa sopivaa pelikonetta, joilla pelaisi lanilla pelattuja pelejä.

-En juo viinaa, en tupakoi, siideriä joskus, mutta en peli sessioiden aikana, olen kristitty...

-Olen herras mies enkä oikein viihdy kova sanaisessa poruksassa...
-------------------------------------------------------------------------------------

Eli tälläinen hakemus tällä kertaa...=)

[ Edited Sat Oct 10 2009, 02:16PM ]

~Älä hätäile~
~Pelaajan Valinta.fi~
Back to top
=FDS=KimblaZ
Sat Oct 10 2009, 03:08AM

Registered Member #167
Terrrrvetuloa suomen yrrrrrjövätimmän porukan seuraan. Lisääs xfireen: KimblaZ

A few clowns short of a circus.

Back to top
varaosa
Sat Oct 10 2009, 04:20AM

Registered Member #319
=FDS=KimblaZ wrote ...

Terrrrvetuloa suomen yrrrrrjövätimmän porukan seuraan. Lisääs xfireen: KimblaZ

-Selvä se...

~Älä hätäile~
~Pelaajan Valinta.fi~
Back to top
=FDS=Puppe
Sat Oct 10 2009, 11:31AM
FDSCitypuppe

Registered Member #28
No katotaan miten noi pomot päättää mut ei tossa nyt ainakaan mitään valittamista ole.

Toivottavasti viihdyt.

PS. täällä otetaan sit kaikki aika vakavasti niin koita pärjätä.

Mulla oli tähän joku naseva kommentti mut unohdin sen.
Back to top
varaosa
Sat Oct 10 2009, 12:20PM

Registered Member #319
=FDS=citypuppe wrote ...

No katotaan miten noi pomot päättää mut ei tossa nyt ainakaan mitään valittamista ole.

Toivottavasti viihdyt.

PS. täällä otetaan sit kaikki aika vakavasti niin koita pärjätä.

-Kiitos, kiitos...sitä vain, että jos sattuu missaamaan hyvästä paikasta tai jättää es. pommin purun tekemättä puhumattakaan vahinkossa ampuu omaa joukueen toveria tulituksessa, joita sanon ns. yleiseksi vahinkoiksi...=)

[ Edited Sat Oct 10 2009, 12:23PM ]

~Älä hätäile~
~Pelaajan Valinta.fi~
Back to top
=FDS=YaggePrkl
Sat Oct 10 2009, 12:29PM
YaggePrkl

Registered Member #34
varaosa wrote ...

Kestätkö kuitenkin sarkastista huutelua? Jos et, niin sit mun täytyy varoittaa sua.

Ja meillähän moni pelailee viikonloppuisin kyllä tuiterissa -- mut nyt on keväästä asti ollu melko hiljaiseloa, ku ei oo ollu mitään killer-peliä. COD4 on viimeisin ja MW2:sta odotellessa. Mut kyl täältä aina peliseuraa löytyy.

--

Tosielämä on niille, jotka eivät pärjää verkkopeleissä.
Hyvää jatkoa, jos ei oma riitä.
Back to top
varaosa
Sat Oct 10 2009, 01:43PM

Registered Member #319
=FDS=yagge79 wrote ...

varaosa wrote ...

Kestätkö kuitenkin sarkastista huutelua? Jos et, niin sit mun täytyy varoittaa sua.

Ja meillähän moni pelailee viikonloppuisin kyllä tuiterissa -- mut nyt on keväästä asti ollu melko hiljaiseloa, ku ei oo ollu mitään killer-peliä. COD4 on viimeisin ja MW2:sta odotellessa. Mut kyl täältä aina peliseuraa löytyy.

Tarkoitan vain tuolla sitä ettei se ole normaalia, että sitä "V" ja "P" sanoja kuulu, joka ekan/tokan sanan/lauseen joukossa, kun en nyt satu vielä tietämään sitä, että miten pikku pinnaisia täällä ollaan tiettyjen asioiden/hetkien kohdalla.

Aina ei voi onnistaa, mutta en tarkoita, tällä varsinaisesti sitä, ettäkö se haittaisi vaikka itseäni, mutta se ei paranna moraalia/motiivia/joukkue henkeä/henkilön (/joukkueen) arvoja ihmisenä jos puhutaan vaikka tietystä "henkilö":stä tyyliin...=)

Hyvä, että seuraa lötyy jos on tarvetta...

[ Edited Sat Oct 10 2009, 01:52PM ]

~Älä hätäile~
~Pelaajan Valinta.fi~
Back to top
=FDS= 5ku74h
Sat Oct 10 2009, 02:00PM

Registered Member #35
Jos olet lukenut klaanin säännöt niin meillä 20euron vuosimaksu. Jos et ole valmis maksamaan niin hakemus hylätään.

Ja muiden klaaneissa ei saa pelata jos on meidän klaanissa.

[ Edited Sat Oct 10 2009, 02:03PM ]

C2D Q6600(G0)@3,0Ghz, MSI P6N SLI PLATINUM, Corsair 2GB DDR675 + NoName 2GB DDR667, GeForce 8800 GT SC 512MB AKIMBO (vakiokellot 720/2000MHz (2 x 1000MHz)/1782MHz), Benq FP91G+, Audigy 2, Sidewinder X6 ja X8, Logitech Z10

Hercules DJ Control Steel <3

Kottby Rockers
Back to top
varaosa
Sat Oct 10 2009, 02:11PM

Registered Member #319
=FDS= 5ku74h wrote ...

Jos olet lukenut klaanin säännöt niin meillä 20euron vuosimaksu. Jos et ole valmis maksamaan niin hakemus hylätään.

Ja muiden klaaneissa ei saa pelata jos on meidän klaanissa.

-Jos pelaan muutaman/yhden pelin silloin tällöin kun minua tarvitaan niin en näe tarvetta maksaa 20e omalta osalta kuten jo mainitsinkin alussa...

-En pelaa muissa klaaneissa en edes sivullisesti ainoastaan tarpeessa, jos ei ole pelaajia/pelaajaa tarpeeseen tai kyseisellä hetkellä kaikki peleaajia joukkuessa, jolloin olen ollut monelle varapelaajana silloin tällöin kyseisen peli session tai sen turnauksen ajan jos toista ei ilmaannu paikalle. Pelaan enintään omailla tageillani omassa klaanissa jos olen omillani, mutta ei mitään virallista...

-Joten jos mikäli hakemus tulee "hylätyksi", joten tällöin omalta osaltani minulla ei ole enään mitään asiaa FDS-Clanin sivustoille vaikka sponsaamme klaanianne...=)

[ Edited Sat Oct 10 2009, 02:17PM ]

~Älä hätäile~
~Pelaajan Valinta.fi~
Back to top
=FDS=RayWave
Sat Oct 10 2009, 02:43PM

Registered Member #16
DiipaDaapa
Pitäiskös kirjoittaa jotain nasevaa?
En usko, vaikka hakemuksesta tuli monenlaista mieleen=)
PUSUJA JA HALEJA KAIKILLE
LOVE:ReIsKa

Kyllä maksa kestää koko elämän
Back to top
Go to page       >>   

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF